PoolManager Bromine - Automātiska ķīmisko vielu dozēšanas sistēma
Apraksts
PoolManager — jūsu baseina pārvaldības sistēma — broma dezinfekcijas versija.
Šī sistēma ne tikai veic automātisku ūdens monitoringu, nepārtraukti mērot, kontrolējot un dozējot pH līmeni un dezinfekciju, bet arī kontrolē dažādas baseina sastāvdaļas, piemēram, filtra sūkni, automātisko pārsegu, baseina apsildi vai ūdens atrakcijas, izmantojot elastīgu programmēšanas iespēju. Ar PoolManager ir iespējams kontrolēt arī visu apgaismojumu: sākot no zemūdens apgaismojuma līdz dārza apgaismojumam.
Lielais, augstas izšķirtspējas skārienekrāns ļauj ērti nolasīt svarīgu informāciju, kā arī ātri un intuitīvi pārvietoties pa izvēlnes funkcijām.
PoolManager:
- Kontrolē pH līmeni un dezinfekciju
- Baseiniem līdz 250 m³
- Integrēta mērīšanas kamera
- Ūdens dezinfekcija ar broma tabletēm
Funkcijas:
Pilnīga baseina automatizācija:
Ar PoolManager jūs varat automatizēt ūdens attīrīšanu un baseina aprīkojuma pārvaldību: filtrēšanu, apgaismojumu, apkuri, pretstraumi un citas funkcijas.
Optimāla ūdens kvalitāte jebkuros apstākļos:
Komponentu kvalitāte un integrētā algoritma nepārtraukta piemērošana un atjaunināšana garantē ļoti augstu ūdens parametru analīzes precizitāti un no tā izrietošo apkopes līdzekļu dozēšanu. Turklāt displejā tiek parādīti brīdinājuma signāli un dzirdams skaņas signāls. Ja neesat klāt, šie brīdinājumi var tikt automātiski nosūtīti arī uz jūsu e-pastu, lai jūs varētu ātri reaģēt.
Tīklā savienots baseins:
Jūs varat kontrolēt ūdens kvalitāti un visu baseina darbību no savas mājas ērtībām vai attālināti, izmantojot viedtālruni, planšetdatoru vai datoru.
"Zaļā" baseina pārvaldnieks:
PoolManager piedāvā dažādas iespējas aktīvi veicināt vides aizsardzību. Piemēram, enerģijas taupīšanu, samazinot filtrācijas sūkņu jaudu naktī, pielāgojot saules paneļu apsildi pēc nepieciešamības utt. Lielākā daļa sastāvdaļu un iepakojuma ir izgatavoti no pārstrādātiem un pārstrādājamiem materiāliem.
Tehniskie dati:
Piemērots lietošanai ar Bayrol Aquabrome broma tabletēm.
Mērītājs:
pH, redoks (hlora mērvienība - megavolti), temperatūra.
Vadības bloks:
- 17,8 cm VGA TFT skārienekrāns ar LED fona apgaismojumu
- Vienkārša un intuitīva darbība
- 5 īsceļi
- Kontekstuālās palīdzības funkcijas
Automatizācija:
- Integrēts tīmekļa serveris un tīmekļa grafiskais lietotāja interfeiss ar attālinātu piekļuvi
- Sešas komutācijas izejas baseina aprīkojuma (apkures, apgaismojuma, filtra sūkņa, pārsega utt.) vadībai
- Četras universālas komutācijas ieejas
- 3 ligzdas ar 4 papildu pārslēgšanas izejām
Drošība:
- Plūsmas mērītājs analīzes kamerā
- pH un hlora mērīšanas trauks šķidriem produktiem
- Trauksme, kad iestatītā vērtība tiek pārsniegta vai samazināta
- Dozēšanas laika signāls
Ūdens parametru un ierīces iestatījumu uzraudzība:
- Izmērīto vērtību grafika saglabāšana vienu gadu
- Krātuves žurnāls ierīces iestatījumu izmaiņu reģistrēšanai līdz 500 ierakstiem
Izmēri:
715 x 495 x 125 mm
Uzmanību: PoolManager jāuzstāda un jāpalaiž ekspluatācijā apmācītam profesionālam uzstādītājam!
Technical specification
- Izmēri augstums (mm) 495
- Izmēri platums (mm) 715
- Izmēru dziļums (mm) 125
Shipping information
Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.
Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.
Piegāde vienmēr ir pieejama.
Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.
Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.
Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.
Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.
Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.
NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Mājas piegādes cenas
Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.
Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).
Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.
Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.
Preču savākšana
Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.
Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.
Preču atgriešana
Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.
Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:
1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.
2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.
3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]
NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.
Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.